Szörnyek Világa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Hallottál már a város fölé fenyegetően magasodó Agyarfok-hegységrő? Hát a barátságtalan rengetegről? A régi szénbányákról, a mocsárvidékről sem? Egyet jegyezz meg: soha ne menj oda. A halál 11 klánja vert ott tanyát...
 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Figyelem!

Az oldalt a rajta fellelhető helyenként erőszakos tartalom miatt csak 18 éven felülieknek ajánljuk!

Üzenőfal
Kattints minden nap!

Legutóbbi témák
» Walsh lakás
Világleírás EmptyHétf. 11 Jan. - 10:04 by Néith

» Ryuu Kurokawa folyamatban
Világleírás EmptyKedd 29 Dec. - 20:56 by Ryuu Kurokawa

» Avatarképek, aláírások
Világleírás EmptyKedd 22 Dec. - 22:49 by The Beast

» Erasmo Brunelli
Világleírás EmptyKedd 22 Dec. - 22:17 by Erasmo Brunelli

» Skulduggery
Világleírás EmptyPént. 18 Dec. - 3:37 by Vendég

» Amira Mathews
Világleírás EmptySzer. 9 Dec. - 17:30 by Amira Mathews

» Erdő melletti út
Világleírás EmptyKedd 8 Dec. - 13:18 by Daimon Thorn

» Metró
Világleírás EmptyCsüt. 3 Dec. - 20:59 by Max Castle

» Richard Porter - loading
Világleírás EmptyCsüt. 3 Dec. - 16:01 by Richard Porter

Ki van itt?
Jelenleg 4 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 4 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (27 fő) Szomb. 29 Aug. - 22:54-kor volt itt.

Megosztás
 

 Világleírás

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
The Beast

The Beast


Világleírás Empty
TémanyitásTárgy: Világleírás   Világleírás EmptyVas. 2 Márc. - 13:35

Vissza az elejére Go down
The Beast

The Beast


Világleírás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Világleírás   Világleírás EmptySzomb. 14 Jún. - 18:58

ÁLTALÁNOS VILÁGLEÍRÁS

Oldalunk saját ötleten alapul és egy olyan világban játszódik, ahol az embereken kívül szörnyetegek népesítik be a Földet. A játék idejét tekintve a mai világban, 2015-ben vagyunk az Észak-Amerikai kontinensen, Maine államban, Hancock megyében.


A játék világa alapjaiban nem különbözik a mai világtól, a kortól, technikai fejlődéstől, kultúrától, szokásoktól, stb... az egyetlen kulcsfontosságú különbség az, hogy nem az emberi az egyetlen faj. Az embereken kívül régi mesék és mítoszok legendás szörnyetegeinek, a rémeknek mai leszármazottai, a félig ember-félig szörny hibridek népesítik be a Földet.

Az utolsó rémet alig 10 éve tették ártalmatlanná a szörnyetegek legfőbb ellenségei, a magukat jágereknek nevező szörnyvadászok - a szörnyek viszont érezve végső napjaikat a lassú folyamatú szaporodás helyett a nyolcvanas évektől inkább az embereket kezdték el megfertőzni az ún. "hibrid-lázzal", amely folyamat végén az emberek félig szörnyeteggé változtak - így lettek a hibridek a modern világ szörnyei, akik emberi testben élnek, de képesek átváltozni különféle szörnyeteg-alakokba.

Az emberek többsége ahogy a rémek létezését is pusztán legendának tartotta, a hibridek jelenlétéről mit sem sejt - leszámítva Arapaho városvezetését, akik néhány éve egyezséget kötöttek a területen élő hibrid klánokkal. A hibrideké lett a várost övező erdőség, a hegy és a mocsár, ahová az embereknek tilos a bejárás. Cserébe a hibridek bár szabadon bejöhetnek a városba, ott sosem változhatnak át és nem bánthatják az embereket.

Az emberek közt az egyetlen csoport, akik mindig is elhitték a rémekről szóló történeteket és kutatásba kezdtek az új faj, a hibridek után is nem más, mint a jágerek csapata. Őseik már a történelem előtti időkben is vadásztak a szörnyekre, leszármazottaik pedig kettős életüket a modern korban is mind ugyanarra tették fel: hogy elpusztítsák a szörnyek utolsó formáját, vagyis a hibrideket is egytől egyig és tegyék mindezt a lehető legnagyobb titokban.

Vissza az elejére Go down
The Beast

The Beast


Világleírás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Világleírás   Világleírás EmptySzomb. 14 Jún. - 19:18

JÁTSZHATÓ FAJOK

A játékban jelenleg az emberi és 11 hibrid faj közül lehet választani.


EMBEREK

Az egyszerű polgárokon át, a bűnözőkön keresztül a rendőrökig ebbe a csoportba minden halandó ember belefér. Az egyetlen dolog amiben különböznek tőlünk, a kirinek megléte; a kirin az ember lelkének másik fele, énjének egy darabja, mely időnként (vagy épp állandósult jelleggel) megjelenik minden ember mellett a személyiségéhez legközelebb álló állat alakjában.


- jágerek: a jágerek is halandó emberek, viszont különleges, kettős életet élnek. A nyilvánosság előtt ők is egyszerű polgárok, ám a felszín alatt egy a világ kezdete óta létező titkos csoport tagjai, akik szörnyetegekre vadásznak. Nagyszerű, edzett fegyveres vagy pusztakezes harcosok, akik a civilekkel és rendőrökkel szemben tudnak a szörnyetegekről, sőt azt is tudják, hogyan pusztítsák el őket.


HIBRIDEK

Az idők kezdete óta élő, meséinkben és legendáinkban gyakran felbukkanó rémek mai, modern leszármazottai. A hibridek egytől egyig embernek születtek, de az életük valamely pontján egy másik hibrid karmolása, harapása, mérge, vagy vérének fertőzése őket is hibriddé változtatta. Emberi testben élnek, de képesek szörnyeteggé változni. A különböző fajok klánokba tömörülve élnek a várost környező területeken, ahová az embereknek nem tanácsos belépniük.


- sárkánykígyók: területük az Agyarfok-hegység. A helyi sárkánykígyó klán neve Impetigo, vezetője az iskra, általában hím. A sárkánykígyók teste gyíkszerű egy pár alsó végtaggal és hosszú farokkal; mellső végtagjaikból denevérszerű szárnyak nőnek; fejük lószerű, fogaik és karmaik élesek, nyelvük pedig hosszú és villás. A sárkánykígyók érzékenyek a vasra és az ólomra. Képesek repülni, néhány egyed mérgező. Berendezkedésük patriarchális.


- thanatorok: területük a mocsár. A helyi thanator klán neve Drottnar, vezetője a damaat, bármilyen nemű lehet. A thanatorok nagymacska-szerű testét kemény, fekete bőrréteg borítja, pofájuk a lóéhoz hasonló, szájukból hatalmas, hegyes agyarak türemkednek k; a nyakukon található kemény szarugallért képesek mozgatni; erős és éles karmaik vannak. A thanatorok érzékenyek az ezüstre. Futva az egyik leggyorsabb hibrid fajnak számítanak és ügyesen másznak fára. A thanatorok között a hímek és nőstények egyenrangúak.


- garudák: területük az Agyarfok-hegység. A helyi garuda klán neve Zonaria, vezetője a zyklon, általában hím. A garudák alteste és feje madárszerű, felsőtestük emberi; emberi karokkal és karmos madárlábakkal rendelkeznek és hátukból hatalmas, tollas szárnyak nőnek ki. A garudák érzékenyek a nedvességre, páratartalomra. Képesek repülni. Berendezkedésük patriarchális.


- kimérák: területük a mocsár. A helyi kiméra klán neve Gorgor, vezetője a godiva, általában hím. A kiméra teste leginkább a nagymacskákéra emlékeztet; nyakából két összenőtt fej áll ki, egy oroszlán és egy kecske feje melyet sűrű sörény keretez; mellső lábai a saséhoz hasonlatosak, míg a hátsó lábak patásak; hosszú és izmos farka hatalmas kígyófejben végződik. A kimérák érzékenyek a tűzre. Futva az egyik leggyorsabb hibrid fajnak számítanak és három fejüknek köszönhetően egyszerre több irányba is látnak. Berendezkedésük patriarchális.


- nagák: területük a rengeteg. A helyi naga klán neve Sativa, vezetője a sadus, bármilyen nemű lehet. A nagák alteste köldöktől lefelé egy kígyóé, a felsőtestük viszont emberi; két pár karral rendelkeznek, fogaik nem emberszerűek, inkább hosszúak és hegyesek; a kígyókhoz hasonlóan ki tudják akasztani állkapcsukat. A nagák érzékenyek a sóra. Néhány egyed farka vége a csörgőkígyókéhoz hasonló szarugyűrűkből álló szerkezet. A nagák között a hímek és nőstények egyenrangúak.


- hárpiák: területük a rengeteg. A helyi hárpia klán neve Carcariass, vezetője a cavor, általában nőstény. A hárpiák alteste sasra emlékeztet, lábaik hegyes karmokban végződnek, farkuk tollas, felsőtestük és arcuk emberi; karjaik helyén hatalmas tollas szárnyak találhatóak; fogsoruk rendezetlen, éles és hegyes agyarakból áll. Képesek repülni, fülsiketítő visításukkal pedig akár percekre megsiketíthetik ellenfeleiket. A hárpiák érzékenyek a hidegre. Berendezkedésük matriarchális.


- bulgák: területük a rengeteg. A helyi bulga klán neve Eibon, vezetője az ether, általában nőstény. A bulga felsőteste és arca emberi, köldöktől lefelé azonban póktestük és nyolc hosszú lábuk van; a bulgák a legtöbb pókfajjal szemben nem termelnek pókhálót. A bulgák érzékenyek a tűzre. Nagyon gyorsak és ügyes mászók, néhány egyed mérgező. Berendezkedésük matriarchális.


- lamasszuk: területük a mocsár. A helyi lamasszu klán neve Morgion, vezetője a mokius, bármilyen nemű lehet. A lamasszu teste egy oroszlánéra hasonlít leginkább egy-egy pár karmos elülső és hátsó végtaggal; emberi arcuk és hajuk (egyesek szerint sörényük) van; hátukból denevérszárnyak nőnek; lemezes, leginkább csontokra emlékeztető farkuk vége éles és hegyes. A lamasszuk érzékenyek az erős fényre. Képesek repülni és bár futva nem túl gyorsak, az egyik legügyesebb és legmagasabbra felugrani képes hibrid faj. A lamasszuk között a hímek és nőstények egyenrangúak.


- tatzelwurmok: területük az Agyarfok-hegység. A helyi tatzelwurm klán neve Kaamos, vezetője a kalmah, általában hím. A tatzelwurm testének nagy része kígyószerű, leszámítva a leginkább macskáéra emlékeztető fejet és karmos mellső végtagokat; fogaik aprók, hegyesek két pár hosszabb szemfoggal. A tatzelwurmok érzékenyek a füstre. Gyorsak és ügyes ugrók, áldozataikat általában úgy ölik meg, hogy kiszívják a vérüket. Berendezkedésük patriarchális.


- sellők: területük a Borostyánkút-folyó és a tenger. A helyi sellő klán neve Myrkskog, vezetője a mokono, bármilyen nemű lehet. A sellők felsőteste emberi, köldökük alatt viszont pikkelyes haltesttel rendelkeznek. A sellők érzékenyek a vasra és az ólomra. Képesek lélegezni a víz alatt s ez az elsődleges életterük is, de a felszínen sem fulladnak meg. A sellők között a hímek és nőstények egyenrangúak.


- kappák: területük a Borostyánkút-folyó és a Békakő-tó. A helyi kappa klán neve Myrkgrav, vezetője a malfin, általában hím. A kappák teste egy hatalmas békáéra emlékeztet; mellső végtagjaik kemény, szaruvá vált bunkókra hasonlítanak; ujjaik végén hosszú, halálos karmok; a hátán szintén keményebb szaruréteg található; arcuk félkör alakú, szemeik a békákéhoz hasonlóan távol helyezkednek el egymástól; a fejükön búbján egy nagyobb bemélyedés látható. A kappák érzékenyek a szárazságra. Képesek lélegezni a víz alatt s ez az elsődleges életterük is, de a felszínen sem fulladnak meg. Az egyik legügyesebb és legmagasabbra felugrani képes hibrid faj. Berendezkedésük patriarchális.

Vissza az elejére Go down
The Beast

The Beast


Világleírás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Világleírás   Világleírás EmptySzomb. 14 Jún. - 19:44

A JÁTÉK TÖRTÉNETE


1986 - egy embert igen erős és furcsa tünetekkel szállítanak kórházba Arapaho-ban, melyet az elkövetkező napokban több tucat hasonló eset is követ. A betegek erős fejfájásra, rosszullétre panaszkodtak és mindannyiuk testén legalább egy különös karmolás, vagy harapás nyomai megtalálhatóak voltak. Az orvosok tétlenül álltak az esetek előtt - a betegek pedig a világon elsőként tapasztalhatták meg, milyen átélni a hibrid-lázat. A betegek több, mint fele elpusztult, a maradéknak pedig néhány nap után nyoma veszett, ugyanis megszöktek a kórházból (vagy megszöktették őket).


1999 - megalakul Arapaho első hibrid klánja, mely zömében kappákból áll, de a város összes hibridjének helyet ad. A tagok Myrgolnak nevezik el a klánt, élükre a kappák legerősebbike áll, akit társai csak "a kobol"-ként emlegetnek. Ez volt a mai, honos fajok szerint bontott klánok elődje, a hibridek első és egyetlen gyűjtő-klánja a körzetben. A klántagok havonta egyszer tartottak közös estet, klánház még nem létezett akkoriban.


2002 - az elsők klánja, a Myrgol ebben az évben szakad rögtön négy részre a többségben lévő fajták (és a velük maradó viátorok) szerint. A kappák megalapítják a Myrkgrav klánt, a sellők a Myrkskog klánt, a tatzelwurmok a Kaamos klánt, a sárkánykígyók pedig az Impetigo klánt.


2006 - újabb klán alakul, mégpedig a thanatoroké, akik a Drottnar nevet adják maguknak. A kappák klánja első ízben gyűjti össze tagjait és költöznek be közösen a klánházba, mely mai napig az otthonukat képezi a rengetegben, a Borostyánkút folyó közvetlen partján.


2007 - a föld utolsó ősi réme is az enyészeté lesz, mely egy volt az Arapahoban őshonos hoten (más néven "sárjáró") szörnyek közül. A helyi jáger csapat, a Nemezis tette örökre ártalmatlanná, így a világ jáger társadalmában nevük azóta senki előtt nem ismeretlen. Az utolsó hoten kővé vált teste még ma is nyomokban felfedezhető a mocsárban, igaz a maradványokat már bőségesen benőtte a buja növényzet.


2008 - a bulgák is megalapítják saját klánjukat, az Eibont.


2012 - klánt alapítanak a kimérák (Gorgor klán), a garudák (Zonaria klán) és a nagák is (Sativa klán). Közben az egyre növekvő hibrid jelenlét felkelti a jágerek figyelmét is. Az elkövetkezendő hónapokban gyakoriak az összecsapások, balesetek, támadások a városban mind jáger, mind hibrid oldalról. A hibrid klánok, hogy megerősödjenek és minél több tagok tudhassanak saját klánjukban, egyre gyakrabban támadnak meg civileket és változtatják át őket.


2013 - a hárpiák megalapítják a Carcariass klánt, a lamasszuk pedig a Morgion klánt.


2014 - Arapahoban a helyzet kezd egyre tarthatatlanabbá válni, a hibrid klánok is sok tagot vesztenek a jágerek rajtaütései során így elhatározzák, hogy átmenetileg félretéve ellentéteiket közösen fognak dolgozni a problémák megoldásán. A klánokat összefogandó, kinevezik élükre a kobolt (aki nevét a legelső hibrid klán vezére után kapta), aki képviseli érdekeiket, segíti az új hibrideket és szemmel tartja a viátorokat, független döntőbíró a klánok közt időnként felcsapó viszályokban és akihez bármelyik klán tagja fordulhat segítségért.
A kobol közreműködésével létrejön egy titkos egyezmény, egy paktum a klánok és az emberek vezetői között Arapaho-ban, melynek értelmében a klánok megkapják saját területüknek a várost környező rengeteget, az Agyarfok-hegységet és a mocsarat. Az embereknek ezentúl tilos belépniük ezekre a területekre. A hibridek bármikor szabadon bejöhetnek a városba, de kizárólag emberi alakban; valamint nem változhatnak át és nem támadhatnak meg senkit. Az egyezményt a két fél, a város polgármestere és a kobol aláírja.


2015 - a rend látszólagosan helyreállt, a városban alig történnek megmagyarázhatatlan támadások, a környező erdőségben és mocsárban viszont rendszeresen tűnnek el emberek, akik a szabályokra fittyet hányva bemerészkednek a sűrű rengetegbe. A városvezetés mélyen hallgat ezekről az esetekről - a béke nagyon törékeny. A hibridek egyedül a városkörzet sűrű sötétjében lelhetnek csak látszólagos nyugalomra, ide ugyanis a jágerek sem jönnek azóta, hogy az utolsó rémet is örök álomba szenderítették. De a klánok közötti egyensúly helyén állandó viszályok, harcok és ellenségeskedés foglal helyet: harc régi sérelmekért, harc a területért, harc a zsákmányért. És az életükért.

Vissza az elejére Go down
The Beast

The Beast


Világleírás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Világleírás   Világleírás EmptySzomb. 14 Jún. - 23:26

JÁTÉKTÉR

Arapaho városa a képzelet a szüleménye, de igyekeztünk reális földrajzi alapokra helyezni, így az állam (Maine), a megye (Hancock) és az Arapahótól nem messze, déli irányban lévő kisváros (Bar Harbor) valóságosak! Kérjük, tekints úgy erre a városra, mintha valóban ott lenne a térképen a 9-es út mentén, a Spectacle és az Upper lead mountain tavak közelében.


Arapaho: Amerikában, a 44. szélességi fokon helyezkedik el az Atlanti óceán keleti partján, a víztömegtől és egy vízparti várostól, Bar Harbortól alig 50 kilométerre északra. Arapaho Maine állam legnagyobb városa (a valóságban ez Portland, a játékban azonban Arapaho városa kerül az 1. helyre; az állam fővárosa ettől függetlenül természetesen Augusta marad) és Hancock megyében található, légvonaban nagyjából Bangor-ral egy vonalban, attól keletre.

A város területe 428 km2 (vagyis akkora, mint New York, leszámítva annak vízi területeit) és a Babérkút (Laurelwell) folyó szeli ketté, mely aztán dél felé haladva Bar Harbor mellett ömlik a tengerbe. Arapaho lakossága meghaladja a 8 milliót.

Arapaho és környéke, sőt egész Hancock megye a mérsékelt égövben található, éghajlata nedves kontinentális. Ennek köszönhetően itt meleg és csapadékos nyár, hideg és csapadékos tél jellemzi az időjárást, a páratartalom az átlagos értékek felett van. Maine-ben, így Arapahóban sem fordul elő sem hurrikán, sem egyéb trópusi vihar. Sőt, az északi államok közül itt fordul elő a legkevesebb vihar, évente kb. 20 nap. A tornádók előfordulása is ritka, kevesebb, mint két tölcsér alakul ki évente, azok is az állam déli részén (tehát elméletileg akár Arapahóban is előfordulhatnának, de kérünk, senki ne játsszon ki ilyet és utalást se tegyen rá!).


Városkörzet: A város a tengerpart felől könnyen megközelíthető, sík vidék, a határain túl viszont északon (a városhatártól kb. 8-10 km-re) és keleten (itt a városhatártól alig 3 km-re), ív alakban az Agyarfok (Fangpeak) hegység helyezkedik el. Ez a hegység a várostól keletre hosszabban húzódik el, egész a tengerpartig elér, de a város északi részén is hosszú vonalban nyúlik el, nyugat felé. Arapahótól északra a hegység mögött magasföld terül el. A Babérkút folyó onnan folyik a város felé, mielőtt viszont beérkezik, a várostól északra az Agyarfok-hegység egyik hágójába épített hatalmas víztározó zabolázza meg annak tömegét és erejét.
Az Agyarfok lábánál, illetve a hegységen is hatalmas kiterjedésű erdőségek találhatóak, a város keleti részén északról délre húzódó hegység lábánál pedig hosszan több lápos, párás mocsár is kialakult.


Iparnegyed: Az Iparnegyed az Agyarfok hegység Arapaho-tól északra elterülő részén, valamint az amögött elterülő magasföldeken helyezkedik el.


Tengerpart: A várostól délre, attól 50 km-re található a tengerpart. Főként homokos, vagy kavicsos a part, de keletebbre, ahol az Agyarfok-hegység eléri a partot, magas, sziklás területek találhatóak.


Farmvidék: A várostól délre, egészen a tengerpartig a Farmvidék terül el hosszan és szélesen. Ez a terület főleg kisebb erdőknek, valamint mezőknek és farmoknak ad helyet. Földje roppant termékeny.

Vissza az elejére Go down
The Beast

The Beast


Világleírás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Világleírás   Világleírás EmptySzomb. 7 Nov. - 20:24

A KLÁNOK VISZONYAI

Mivel kicsit nyakatekert, hogy a hibrid klánok közül ki-kivel van szövetségben, illetve mely klánok között ellenséges a viszony, készítettem egy táblázatot, ami alapján könnyebb lesz eligazodni.




Alapvetően két nagy szövetségi egység van: a sárkánykígyók - thanatorok - garudák, valamint a bulgák - lamasszuk - tatzelwurmok szövetsége. Ez a két klán-trió igen ellenséges viszonyban áll egymással, melyet a tatzelwurmok és thanatorok közötti viszály eredményezett. A többi klán között is vannak szövetségek és ellenséges viszonyok, de ez a két tábor (összesen hat klán) a legmeghatározóbb.

Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




Világleírás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Világleírás   Világleírás Empty

Vissza az elejére Go down
 

Világleírás

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Szörnyek Világa :: Első lépések :: Leírások-