Figyelem! |
Az oldalt a rajta fellelhető helyenként erőszakos tartalom miatt csak 18 éven felülieknek ajánljuk!
|
Ki van itt? | Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég Nincs A legtöbb felhasználó ( 27 fő) Szomb. 29 Aug. - 22:54-kor volt itt. |
| | Szerző | Üzenet |
---|
The Beast
| Tárgy: Egyéb tudnivalók Szomb. 14 Jún. - 20:14 | |
| |
| | | The Beast
| Tárgy: Re: Egyéb tudnivalók Szomb. 14 Jún. - 22:41 | |
| A VIÁTOROK Viátornak nevezünk minden olyan hibridet, aki nem tagja, vagy nem teljes értékű tagja (csak szövetségese) valamelyik helyi klánnak. Ahhoz ugyanis, hogy valaki teljes értékű klántag legyen, az adott klán fajtájába (pl. sárkánykígyó, tatzelwurm, naga, stb.) kell tartozzon. Ha a hibrid fajtája nem teszi lehetővé, hogy alapértelmezetten tagja legyen valamelyik klánnak, annak csak szövetségese lehet. Viátor karakter megalkotása (mivel az oldalon még le nem írt szörny-alakról van szó) adminisztrátori engedélyhez és egy legalább 150-200 szavas leíráshoz (a szörny-alakról) kötött. Ha egy viátor a városba érkezik, a kobol fogadja őt. Ha szeretne a városban maradni és nem csak átutazóban van, 10 napon belül jeleznie kell szándékát és szövetségesként csatlakoznia kell valamelyik klánhoz. A viátorok többnyire alaki adottságaikhoz hasonló faj klánjához csatlakoznak, de ez nem kötöttség, vagy feltétel. Ugyanígy nem kötelező együtt élniük a klántagokkal a klánházban; aki ezt nem szeretné, annak a kobol biztosít lakhatást, néhányukat saját házában szállásol el a farmvidéken, vagy a város határán kívül egyéb lakóegységekben (pl. egy új faviskóban, vagy lakókocsiban). A viátorok általában hallgatnak annak a klánnak a vezetőjére, amelyhez szövetségesként csatlakoztak, de hivatalosan felettük csak a kobol áll - rá minden helyzetben kötelező hallgatniuk, parancsait teljesíteniük, ha szeretnének a városban maradni. A város jelenleg leghíresebb viátora maga a kobol, aki városba érkezésekor maga is szövetséges volt csupán, de azóta fajtájának képviselői megszaporodtak és így megalakíthatták saját klánjukat - a Morgiont. Ez a klán alig 2 éve alakult meg, nem sokkal a kobol kinevezése és a paktum létrejötte után. |
| | | The Beast
| Tárgy: Re: Egyéb tudnivalók Szomb. 14 Jún. - 23:16 | |
| AZ URALÓ ERŐ Mivel a hibridek félig emberek, félig pedig szörnyetegek a két alakkal két én is él bennük. Az emberi részüknek megvannak a maga érzései, álmai; míg a bennük élő szörnyeteg alapvetően ösztönlény, akinek céljai vannak. Ez a két rész nincs mindig, minden hibridnél egyensúlyban - megoszlásuk szerint a hibrideket uraló erő háromféle lehet: - harmonikus: a hibrid emberi és szörnyeteg énje harmóniában él, ami azt jelenti, hogy a hibrid emberi alakban emberi, míg szörny-alakban embersége háttérbe szorul. A harmóniához szükséges, hogy a hibrid kellő mennyiségű időt töltsön mindkét alakban, hogy mindét felének kielégítse a szükségleteit - az ember érzéseinek és a szörny ösztöneinek megfelelően, mikor mire van szükség. A hibrideknél ez a legegészségesebb állapot. A harmóniában élő hibridek erősek, gyorsak, energikusak, elméjük tiszta. - antropikus: a hibrid emberi énje erősebb, mint szörnyeteg énje. Ez azt jelenti, hogy a hibrid szörny-ösztönei kielégítetlenek, szörny-alakban is sokkal emberségesebb és empatikusabb lény, mint amit a fajtája megkívánna tőle. Az antropikus hibridek 100%-ban képesek kihasználni józan eszüket a szörnyeteg ösztöneivel szemben átváltozva is. Szerencsés állapot, mert így mindig az ember irányít; viszont az antropikus hibridek gyengébbek, mint a mindkét felükkel harmóniában élők. - bestiális: ebben az állapotban a hibrid szörnyeteg énje dominál. A bestiális hibridek a legerősebbek fizikailag, a legügyesebbek és leggyorsabbak a hibridek közül; azonban mindennek természetesen ára van. Amelyik hibridet a bestia uralja, kevésbé emberséges, empatikus, emberi alakban is inkább egy szörnyetegére hasonlít a lelke, mint egy emberére. A bestiális hibridek több időt töltenek átváltozott, mint emberi alakban és ez emberi alakjukra is hatással van: rövid időn belül a szörnyeteg jegyei fedezhetőek fel az emberi testükön is. Bestiális hibrid karakter megalkotásakor ügyelj arra, hogy a későbbiekben MEGFELELŐ MÉRTÉKBEN el kell rugaszkodnod az ember karakterétől. Akinél úgy látjuk, hogy kevés egy ilyen karakter kijátszásához (és erős lesz a rosta), meg fogjuk kérni, hogy változtassa meg az uraló erejét. |
| | | The Beast
| Tárgy: Re: Egyéb tudnivalók Szer. 21 Okt. - 17:45 | |
| KLÁNVEZÉREK Kobol: - Iskra (az Impetigo klán vezetője): -Damaat (a Drottnar klán vezetője): -Zyklon (a Zonaria klán vezetője): -Godiva (a Gorgor klán vezetője): -Sadus (a Sativa klán vezetője): -Cavor (a Carcariass klán vezetője): -Ether (az Eibon klán vezetője): -Mokius (a Morgion klán vezetője): -Kalmah (a Kaamos klán vezetője): -Mokono (a Myrkskog klán vezetője): -Malfin (a Myrkgrav klán vezetője): -Klánvezér karakter megalkotása előzetes adminisztrátori egyeztetéshez és engedélyhez kötött. Fontos, hogy mivel ez egy vezetői poszt, komolyan vesszük az aktivitást és kreativitást - hogy a karakter egy sarkalatos pont, hajtóerő, vagy fűszer legyen a játék történetében. Épp ezért, aki klánvezér karaktert szeretne alkotni, előbb fogalmazzon meg egy célt: miért? |
| | | The Beast
| Tárgy: Re: Egyéb tudnivalók Szomb. 7 Nov. - 19:45 | |
| FONTOS NJ KARAKTEREK
| Frederick Conrad Arapaho polgármestere
Arapaho polgármestere családja révén került a politikai életbe, hiszen a Conrad család már régóta kötődött a városvezetéshez. A család generációk óta itt él, ismeri a várost, a lakók mindennapjait, örömeit és gondjait is. Frederick Conrad legfontosabb programjai a város folyamatos fejlesztése, a bűnözés visszaszorítása, a város gazdasági fellendítése és a zöld energiák alkalmazása. Frederick mindig az egyenlőség mellett foglalt állást - ő volt az, aki segítségével néhány éve létrejött a paktum az emberek és a hibrid klánok között (természetesen teljes titoktartás mellett). | Sharon Coakley Arapaho rendőfőkapitánya
A rendőrfőkapitány alig 2 éve van a hivatalában - fiatalon lett nyomozó a gyilkossági csoportnál, eredményei révén pedig kiérdemelte a rendőrfőkapitányi címet. Bár ügyei felgöngyölítéséhez nem vett igénybe nem éppen legális segítséget, a mai napig a nem-lát-nem-hall elvet követi, ha beosztottjai így tesznek (első sorban a városban ténykedő orosz maffia jóvoltából). Így nem vált a maffia lekötelezettjévé, de az ellenségükké sem - kétségtelen, hogy a nőnek nagyszerű érzéke van a politikához. Sharon ugyanis a békesség híve, még ha az a békesség csak látszólagos is és nem átall a cél érdekében sok mindent a szőnyeg alá söpörni. | | | Igor Kozlov az Arapaho-i maffia feje
A városban ténykedő három maffiacsalád - az orosz, a mexikói maffia és a yakuza - közül a jelenleg legerősebb vezetője. Ő parancsol a város legtöbb bűnszervezetének, hírhedt és rettegett alak. Az elmúlt években viszont több ügyletet és embert is elveszített, köszönhetően annak, hogy számos raktára volt a város határain kívül, ami tiltott - és veszélyes - területté vált. Ezzel együtt a másik két család egyre erősebb lett. Igornak kezében van a rendőrség egy része is, így bizonyos esetekben el tud kenni kisebb-nagyobb vétségeket. | Lynx a Nemezis irányítója
Születése óra arra képezték és készítették fel, hogy egy nap jáger váljon belőle, ahogy korábban az apjából, nagyapjából és további felmenőiből is. Bár nem az ő családja alapította a Nemezis-t, generációk óta jelen vannak a csapatban. Személyesen is ott volt, mikor a Nemezis tagjai a világ utolsó rémét is örök álomba kényszerítették Arapaho mocsarában, ezzel leszámolva az utolsó emberevő szörnyeteggel. A harc viszont nem ért véget: Lynx tudja, hogy csak idő kérdése, hogy a rémek modern leszármazottai, a hibridek legyenek a következők, akik fenyegetést jelentenek majd az emberi fajra. Lynx nagy erőkkel támogatja a hagyományos fegyverek és fegyvernemek mellett a legújabb technológiák bevezetését és használatát is a Nemezisbe. | |
|
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Egyéb tudnivalók | |
| |
| | | |
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |